Modern Family

Idag har jag börjat kolla på en ny tv-serie, nämligen Modern Family (imdb). Nu efter två avsnitt ser det faktiskt riktigt lovande ut. Jag är ett stort fan av Arrested Development, som min gamla kombo H introducerade när vi bodde ihop, och på ett sätt påminner de om varandra. Tre lite halv disfunktionella familjer ska försöka få till en normal vardag men det går lite så där. Kaossituationer uppstår på löpande band och ja, man skäms lite åt de märkliga figurerna, till exempel i scenen när ena pappan ska presentera sin nyadopterade dotter till tonerna av Circle of Life från Lejonkungen. Resten av familjen sitter samlad, gapande av förvåning. Herrejesus!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha, den är faktiskt bra. Glatt och härligt!

2010-05-31 @ 12:14:44
Postat av: Anja

Ja, den har sin charm. Jag har iofs sett bara två avsnitt, men fler lär det bli.

2010-05-31 @ 16:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0