Playlist: sommar - with blood on my hand

Eftersom jag inte kunde åka till Hässleholm och se massa band på Siesta roade jag mig med den näst bästa grejen, nämligen playlist på Spotify. För bara ett år sedan kunde nog ingen, allra minst jag själv, tro att jag av alla skulle bli spotifierad. Jag saknar fortfarande att ha hundratals låtar i datorn och jag stör mig något så förbannat när Spotify tar bort vissa låtar, men i det stora hela så funkar det väl bättre än jag trodde. Men det är inte så att jag tycker att Spotify är det bästa som har hänt mänskligheten sedan månlandningen (om det nu verkligen hände) men det är rätt roligt. Hur som helst, en finfin lista gjordes under nu under veckoslutet.


Foto: flickr

King of Spain -The Tallest Man On Earth
Bull Black Nova - Wilco
Absolute Place - Fang Island (Yeasayer remix)
The Hold - Woods
After Work - Baskervilles
Oh Honey - Langhorne Slim & The War Eagles
Ledsen Waltz - Monde Yeux
I'd Rather Dance With You - Kings of Convenience
Walk The Line - The Tallest Man On Earth
I Will Call You Lover Again - Loney, Dear
Cigarettes - Russian Red
Suffering Season - Woods
Demon Host - Timber Timbre
Sunny Day - Friska Viljor
The Swimmer - The Ladybug Transistor
Pleasure Songs - The Mary Onettes
Home I'll Never Be - The Low Anthem mfl
5 Years Time - Noah And The Whale
Warning Sign - Local Natives
No Tears To Cry - Paul Weller
Minneapolis - Forest City Lovers
Dog On Wheels - Belle & Sebastian
Rollercoaster - M. Ward
Stay Out Of Us - Steso Songs
Lovesong of the Buzzard - Iron & Wine
Whole Lotta Loosin' - Monsters of Folk
La Vie En Rose - Grace Jones
The Whole House Is Singing - Alasdair Roberts

Kommentarer
Postat av: sandra

grym lista! du har finfin musiksmak, du.

2010-08-20 @ 16:38:37
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0