The End

Ikväll ska jag se det sista avsnittet av Lost. Nu är det äntligen dags att få frågorna besvarade, även om de senaste två tre avsnitten har varit rätt avslöjande. Jag tror att jag redan har listat ut det hela, men hoppas dock på en snygg twist i alla fall. Fast, den viktiga frågan för min del är vad man ska göra med den onda röken? Utan att avslöja för mycket så är ju slutet beroende av huruvida de kan döda den eller inte, men jag antar att jag får svar på mina frågor ikväll, men först jobb ett par timmar till. En helt ok tisdag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så, hur var det?????

2010-05-26 @ 09:45:39
Postat av: Anja

Lite sorgligt i första delen, men sen spårade det det ur. Har skrivit ett inlägg om det idag...

2010-05-26 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0