Weeeei! Zelda ska publiceras i City

Vad glad jag blev nu, Zelda ska visst börja publiceras i City! Jag var inne på Lina Neidestams blogg (här) nyss och såg den glada nyheten. Jag brukar ju besöka hennes blogg men just denna vecka, drunknandes i jobb och snytpapper, missade den bästa nyheten på länge. Till att börja med ska den visst publiceras en gång i månaden och min första reaktion var: "Whyyy? Varje dag vore väl bättre". Sen kom jag på att City kommer ut bara två gånger/vecka och kom på den briljanta idén: varför inte varje tors då? Lite för att kicka igån helgen. Kom igen City och Kartago, fixa det! Eller ännu bättre, DN! Jag tror att Zelda skulle trivas mycket bra med Nemi och Rocky!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0