Goodiebag.nu

Men så fint, jag fick just ett litet paket. Jag kan nog erkänna att jag är som ett barn på julafton ibland och idag var det inget undantag. Men det var inte så att papper flög runt när jag frenetiskt rev upp det för att komma åt det gottiga. Nej, jag roade mig först med att gissa vem som skulle kunna överraska mig med något. Genom utslagningsmetoden krympte listan till tre personer men det stämde ändå inte. Den ena bor jag ju med så hon skulle inte skicka något med posten. Den andra personen håller på med flytt och har fullt upp med den biten så nej, det låter också fel just nu. Den tredje och sista personen hade jag precis pratat med och hörde inte den minsta antydan till nyfikenhet eller spänning i rösten. Häpp. Ok, nu kommer det här med att sprätta upp paket - and I did it! Det visade sig vara en vinst från Goodiebag! Jag hade glömt bort det helt, men jag tävlade visst om första säsongen av True Blood och vann visst! Sweet!

Kommentarer
Postat av: F

Plötsligt händer det!

2010-11-08 @ 18:05:39
Postat av: Åsa

Tack för tipsen, ska ta och kolla in vad det är för något! :)



Grattis till vinsten!

2010-11-08 @ 18:07:39
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis! Bra vinst!

2010-11-08 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0