Programreleasefest

Nu är det snart dags att bege sig mot Södra Bar och fest i Filmfestivalens tecken. Eftersom programmet släpptes idag så ska det firas med trevligt häng. Bra musik och festivaldrinkar utlovas, samt trailervisningar ur filmprogrammet. Det är också fri entré så det är bara att gå dit, om man över 20 vill säga. För musiken står bl a några stycken från älsklingsbutiken Beyond Retro samt Magnus Carlson från Weeping Willows. Sa jag att det blir grym musik?


Vad: Filmfestivalens releasefest
Var: Södra Bar
När: ikväll, från kl 17.00
Entré: noll
Åldersgräns: 20

Kommentarer
Postat av: LINA K - blivande författare!

Låter jättekul! När sånt här ordnas så önskar jag att jag fortfarande bodde i Stockholm! =)



SV: Då är vi två som är beroende av böcker! Slukar allt just nu =)

2010-10-26 @ 19:17:05
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: zandra

Nu vill jag ha lite hjälp (A) skulle vart gullit om du ville lägga en kommentar i mitt inlägg `you may decide´ något förslag om vad jag kan ta upp, diskuter eller lägga upp i min blogg. kan va allt mellan himmel och jord.. tack i för hand.. kram :D

2010-10-26 @ 20:42:03
URL: http://mszandra.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh vad roligt! Såna fester brukar vara riktig kul. Södra bar är också ett mysigt ställe, var där mycket ett tag.

2010-10-26 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0