Step into my office, baby!

Det här med att jobba hemifrån kan vara det bästa någonsin. Hela helgen och gårdagen spenderades i jobbets tecken och bara möjligheten att göra det hemifrån gör det hela mycket lättare. Jag tycker verkligen om att sitta i mina mysbyxor, dricka te ur min finaste prickiga kopp och ha en hund sovandes bredvid mig. Och för att inte glömma musiken i bakgrunden.

Jag var tvungen att skriva en rapport på ca tio sidor på engelska och det är lite som en befrielse att klicka på "send". Och det är rätt bra för självkänslan, i synnerhet för en som inte är så bra på affärsengelska. Det var ett känt varumärke som vi gjorde en konsumtionsanalys av och man vill inte vara slarvig när det kommer till så stora kunder. Därav pressen. Och paniken. Men jag tror att det gick bra och för att fira det idag tog hunden och jag  en lång promenad i det fina höstvädret. Räven är på jobbet så hunden och jag får roa oss själva idag. Tror nog att vi fixar det rätt bra.

Foto: weheartit

Kommentarer
Postat av: Redshoecyber

Bästa daghundvakten - ever! Men det visste du ju redan. Imorgon är det dags igen :)

2010-10-14 @ 21:11:38
URL: http://redshoecyber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0