Coco feat Robyn



I know, jag har sagt så många gånger att jag inte gillar Robyn och det håller jag fast vid. Både på WOW och Popaganda struntade jag i hennes spelning utan att ens fundera på om det var något att se eller inte. Jag har väldigt svårt för vissa barsliga röster, hon kan låta som tjejerna på en skolgård, men här blir det faktiskt råare och vuxnare. Även om Coco är bara 20 år så tycker jag att hennes röst låter mognare än Robyns, vilket i sig blir en finfin kontrast. Och videon älskar jag!

Kommentarer
Postat av: Hella

Detta var otippat ja! Haha, jag trodde aldrig jag skulle få höra dig skriva om Robyn i något positivt sammanhang. Själv är jag helt omvänd sen Popagandakonserten med bl.a "Hang with me" - vilken show! Den här låten är också riktigt bra!

2010-09-05 @ 19:14:43
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Anja

Haha, jag vet! Men det är bara ihop med Coco som jag gillar henne, något med deras röster som matchar. Men nej, jag har inte blivit omvänd, kom inte och tro sånt (vill bara förtydliga det).

2010-09-05 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0