Påsklistan

Sommarvärme mina vänner! Och ledighet, hela fyra dagar ledighet. Börjar dagen med en rykande färsk, sommardoftande playlist. Lite dans också, bara hunden och jag, han gör sitt bästa att hänga med i svängarna.

Gruff Rhys - Honey All Over
The Rosie Taylor Project - The Sun On My Right
Monkey Swallows The Universe - Bloodline
Vivian Girls - I Heard You Say
Field Music - Them That Do Nothing
Black Mountain - Buried By The Blues
The Rosie Taylor Project - A Good Café On George Street
Tame Impala - Lucidity
Junip - Howl
Iron & Wine - Half Moon
Emmy The Great - The Catch
The Mules - This Is Your Life
Left With Pictures - June

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huden? Kallar du din hud för en "han"?



Wtf?

2011-04-22 @ 09:06:22
Postat av: Sandra

Åh, Monkey Swallows the Universe är ju himla bra. Vad roligt att du känner till dem, jag fick höra om dem av en kompis som kände en i bandet, men annars har jag nog inte hört någon som hört talas om dem. Fast det kanske säger mer om min bekantskapskrets än om bandets storhet, i och för sig...

Grym lista som vanligt! :)

2011-04-22 @ 10:42:53
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Anja

Myspop när den är som bäst! Men det är som du säger, inte många som vet vilka det är. Jag hörde Ice Cream Man för något år sedan och föll direkt. Kul att du gillar listan Sandra, men det visste jag ju att du skulle göra! =) Vi brukar ha samma smak.

2011-04-22 @ 14:34:36
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0