Band Of Horses

Två veckor i ide och jag hamnar helt ur kurs. Jag fattar knappt vad som händer, hänger inte med, missar saker jag inte vill missa. Ikväll spelar visst Band Of Horses, vilket jag var mycket väl medveten om för några månader sedan. Jag tänkte faktiskt gå på konserten, fattade bara att inte att tiden gick så fort att den är alltså ikväll. Well, vad är en bal på slottet?! Jag tröstar mig med att de spelar på Annexet, det är ändå inget trevligt ställe. Allt som har med Globen att göra skyr jag som pesten så egentligen är det ju nästan bra att jag stannar hemma. Jag hade säkert bara klagat för att de inte spelar på något trevligare ställe, typ Cirkus. Inte för att det här funkar så bra men jag försöker. Jag är faktiskt lite mindre sugen bara för det. Faktiskt!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

ah, sådär tänker jag ALLTID när jag missar något jag hade velat gå på (vilket händer i princip jämt nuförtiden). "äsch, det där stället är ändå hemskt" och "usch vilka jobbiga människor det kommer vara där, jag hade ändå inte orkat" och det kanske hjälper litegrann, men denna jävla bitterhet... den sitter kvar litegrann ändå. särskilt när man ser en recension med fem stjärnor/plus/spårvagnar/whatever dagen efter. grr.

2011-02-21 @ 17:11:28
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Anja

Exakt!!! Jag tänker undvika alla recensioner under morgondagen, inkl mina vänners på FB. Fy så trist! Och jag är helt 100 på att det blir så grymt bra. Suck.

2011-02-21 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0