OFF Festival 2011



Åh vad jag längtar till Off, festivalen som knäcker både WoW och Popaganda med hästlängder. Stämningen är fantastisk, bra band, billigt och bara så sjukt himla trevligt. Killen och jag var där förra året och ska definitivt åka i år igen. Mogwai, Ariel Pink's Haunted Gaffiti, Deerhoof, Liers. Jag är redan pepp, vågar inte ens gissa på vilka fler band ska bokas. Undrar om det kan bli bättre än förra året?! Sedan så är jag sugen på All Tomorows Parties också, får se hur mycket man hinner med i år. Längtar, längtar, längtar.

Kommentarer
Postat av: Petronella

Hej Anja,



har kollat på lineupen till OFF... helt galet! Jag är sjukt sugen på att åka.



En fråga: Hur reser man lämpligen? Jag har förstått att du åkt tidigare, så du om någon borde ju veta. :)

2011-06-13 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0