Ynkligheten har inga gränser

När man är sjuk är man - jag - extra känslig för det mesta. Och extra avtrubbad. Under en veckas tid har jag kollat på alla kassa program, ätit tonvis av allt som jag inte brukar äta annars, snörvlat och gnällt i ett. Men det här med att kolla på all skit...när jag satt som klistrad och kollade på Days Of Our Lives igår insåg jag att måttet var rågat. Det var to much. Under den här veckan har jag hunnit bli tårögd på grund av Sjunde Himlen, börjat drömma konstigt på grund av Sci-fi kanalen, inte ens märkt när Two And A Half Man slutat och Simpsons börjat eftersom jag hade glömt vad jag tittade på, fått rätt bra koll på Desperate Housewives (inte visste jag att Lynette hade tvillingsöner) och det allra värsta: följt Förlossningskliniken! Men nu får det räcka. Jag ska börja återgå till mitt gamla jag och lyssna igenom PJ Harveys nya, köpa en ny pocketbok och sluta sunka runt i myskläderna.

1) Och tack alla fina bloggvänner! Har saknat att läsa era bloggar men nu är jag tillbaka!
2) Någon som var på Strand och såg Isobell Campbell & Mark Lanegan i lördags? Vad missade jag?

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, oj jag känner igen det där. fy, det var likadant här hos mig.

en bok jag läste ut sist var "vickys vintagebutik". otroligt lättläst och hur mysig som helst.

Hoppas du snart mår bra igen. Idag är det fredag!!

Kram

2011-02-18 @ 06:56:22
URL: http://www.prickigtochblommigt.devote.se
Postat av: Mia

Precis vad jag gör nu. Jag trodde att jag skulle komma undan men icke. "Ung och bortskämd" är rätt bra, väntar bara på "Miljonären söker fru" och "Ensam hemma 2"

2011-02-19 @ 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0