Roadtrip



Underbara sommar! Inte bara det att jag hinner med Jönköping och Göteborg i veckan, killen och jag ska också på roadtrip till Örebro imorgon. I love it! Jag älskar att sätta mig i bilen och känna den där "vi är på väg"-känslan. Sommar, sol, värme, resa. Flygplan, buss och tåg i all ära men inget kan framkalla samma känsla som en bilresa. Inget kan göra mig lyckligare just nu. Jo, en ny klänning och ett par blommiga tygskor! Men det här med Örebro alltså, jag bodde där i sex år, pluggade mina första år på universitetet, träffade mina bästa vänner, fick min första egna lägenhet. Det hände mycket i Örebro. Och en vacker dag kan jag tänka mig att bo där igen, kanske inom en rätt snar framtid. Man vet aldrig. Rätt vad det är så byter jag mitt bloggnamn till AnjasÖrebro...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är roadtrips det bästa som finns?

Ta en till Västerås i sommar vetja? :D

2011-06-01 @ 12:03:03
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Anja

Det skulle faktiskt vara jättekul! Jag har ju aldrig varit där, eller inte mer än åkt igenom i alla fall. Och så träffa dig vore ju skitkul!

2011-06-01 @ 12:08:42
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: F

Om man dessutom kommer hem med ett vintage elpiano från roadtripen är lyckan total! Blir grymt!

2011-06-01 @ 13:16:01
Postat av: Hella

Ooooh roadtrip OCH Örebro. Vill veta allt sen. Eller ok kanske inte allt haha.

2011-06-01 @ 19:28:49
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad härligt! Är det nån lgh du ska kolla på? Hörde ngt om att du hade anmält intresse.

2011-06-01 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0